Здравей, как можем да ти помогнем?
Violeta е предоставена по силата на Договор възможност по своя преценка в рамките на срока на Договора за кредит да заявяваш, съответно да получаваш под формата на паричен заем многократно суми до договорения кредитен лимит. Подписваш веднъж, теглиш и връщаш пари по всяко време в срока на договора. И още по-хубаво – ако искаш можеш да изтеглиш цялата сума, за която си одобрен, наведнъж или на части, както решиш. Не е ли чудесно?
1 година. Мислихме дали да не бъде и по-дълъг, но повечето хора, до които се допитахме, ни препоръчаха този срок. И ние решихме да ги послушаме.
Violeta е бранд на Вива кредит АД – една от водещите небанкови финансови институции у нас, основана през 2012 г. Вива Кредит е част от Групата Management Financial Group (MFG), обединяваща дружества – финансови институции, специализирани в сферата на предоставяне на финансови услуги на потребители.. Компаниите в групата на MFG имат над 8 300 служители и консултанти в повече от 450 офиса в България, Румъния, Полша, Украйна, Македония и др.
Може да ни пишеш на info@violeta.bg, в чата на сайта или да ни се обадиш на 0700 70 505 (без допълнително таксуване).
Разбира се! За да обясним по-точно, нека си представим, че искаш да вземеш 200 лв. Кандидатстваш за 200 лв. и получаваш одобрение например за кредитна линия в размер на 3 000 лв. Какво се случва? Подписваш договор за 3 000 лв., а ние ти превеждаме 200 лв., защото само толкова ти трябват сега. И да, няма да заплащаш за остатъка от 2 800 лв., който не ползваш ;) И да, може по всяко време, в рамките на 1 година, да ползваш и остатъка от 2 800 лв.
Не, разбира се! Ние не правим такива неща :) С Violeta плащаш само и единствено за сумата, която ползваш и то само за периода, в който я ползваш. Не ползваш – не плащаш. И не само – ако върнеш усвоената сума до 10-я ден нищо не заплащаш. Ползваш парите free of charge. Не е ли чудесно?
Не. В рамките на договора (1 год.) може да теглиш пари многократно до размера на кредитния ти лимит. Важно е да знаеш още, че ако два или повече поредни месеци не заплатиш поне текущите задължения по кредита, поредното усвояване може да ти бъде отказано.
Само ако парите, които си взел са в пълния размер на сумата, за която си одобрен (размера на кредитния лимит). Да предположим, че кредитният ти лимит е 3 000 лв. и ти си взел 3 000 лв. Ако например върнеш 1 000 лв. от тях, то отново ще може да изтеглиш до 1 000 лв. след това, независимо че не си върнал останалите 2 000 лв. Многократното усвояване на суми от одобрения кредитен лимит не е обвързано от връщане на главници, но следва да заплащаш текущите си задължения, начислявани на всеки тридесетдневен период от усвояване.
Например, ако на 01.04 усвоиш 1000 лева (от разполагаем кредитен лимит 1000 лв.) на 01.05 (след 30 дни) текущото ти задължение ще е 12.50 лв. договорна лихва и такса ангажимент в размер на 21.00 лв. Общото ти задължение ще е 1033.50 лв., от които 1 000 лв. главница.
В случай обаче, че не предоставиш директен дебит или по банковата ти сметка няма достатъчно средства до 29.04. ще се начислят 2% върху усвоената главница (20 лв.), с което текущото ти задължение ще стане 53.50 лв., а общото ти задължение - 1053.50 лв.
Ако не предоставиш и Удостоверение по чл. 87 ДОПК, или пък предоставиш такова, но имаш задължения към държавни и/или общински органи, както и ако не предоставиш удостоверение за настоящ адрес до 29.04., ще се начисли 1% върху усвоената главница (10 лв.). Така текущото ти задължение към 01.05 ще е , 63.50 лв., а общото ти задължение 1063.50 лв.
Не. Ние не сме банка и не искаме да те обвързваме.
Не. Ние нямаме такива изисквания за Violeta.
Да. До 5 дни след като си подписал договора си за Violeta искаме да ни предоставиш съгласие за директен дебит по банковата си сметка, както и до 2 дни преди изтичане на всеки тридесетдневен период на заплащане да осигуриш потвърждение от банката, че разполагаш с достатъчно пари по сметката си, за да заплатиш текущото задължение.
Пак ще можеш да ползваш пари от Violeta, но ще се начислява неустойка в размер на 2% от усвоената и непогасена главница в края на всеки тридесетдневен период.
Удостоверенията за липса на задължения и настоящ адрес ни дават актуална информация за промените които настъпват в живота и финансовото ти състояние, а това е важно за нас.
За всеки месец (30 дневен период), в който не осигуриш Удостоверение за липса на задължения по чл.87 ДОПК, от което е видно, че нямаш задължения и/или Удостоверение за настоящ адрес, ще бъде начислена неустойка в размер на 0.5% (за всяко удостоверение) от общия размер на усвоената сума. Ако този месец не успееш да осигуриш удостоверенията, моля те опитай и ги предостави следващия, тогава няма да ти се начислят тези неустойки. Ако си редовен всеки месец – няма неустойка.
Разбира се, заплащането на всички усвоени главници и текущите задължения по тях (общото задължение по кредита) преди изтичане на срока на договора е своебразно предсрочно погасяване и за него ти не дължиш никаква такса. При погасяване на общото задължение по кредита, в който и да е момент от действието на договора ти, същият не се прекратява, освен ако сам не заявиш желание за това.
Разбира се, и то без такса и дори без обезщетение в размер на 0,5% от предсрочно погасената сума, каквото се дължи по закон. Изплащайки всичко дължимо, включително и усвоените суми, ти вече нямаш никакви задължения към нас и щом изразиш желание за прекратяване на договора – го правим веднага. Ние не сме от тези дето ще ти създават пречки. И не само – ако отново ти потрябват пари, ще можеш да разчиташ на нас отново.
От Violeta може да вземеш пари, да ги ползваш 10 дни и да ги върнеш без да заплащаш нищо за това. Не е ли невероятно?
Колкото искаш ;) Още по-невероятно, а? Ние не сме привърженици на ограниченията. Честно ли е само новите потребители или само тези които ползват една услуга многократно да се ползват от екстрите? Нима не всеки заслужава хубави неща.
Не :) Може да усвоиш цялата сума, за която си одобрен и пак ще я ползваш напълно безплатно, ако я върнеш до 10 дни.
Да, стига да върнеш всички усвоени суми до 10 дни, считано от усвояването на първата от тях. Нека си представим, че на 1-ви май взимаш 200 лв. от Violeta. На 3-ти май взимаш нови 300 лв. На 8-ми май взимаш още 100 лв. Ако върнеш всичките 600 лв. до 10-ти май, ще върнеш, точно толкова, колкото си взел.
Няма уловка ;) Ние вярваме, че когато правиш най-доброто, получаваш най-доброто.
Разбира се, може да ползваш парите и за повече дни, но тогава няма да може да се възползваш от безплатния период, а ще трябва да заплащаш текущото си задължение за всеки тридесетдневен период.
Ще разглеждаме твоите заявки за заем експресно - до 8 часа от подаване на заявката. Също така ще работим за теб с удължено работно време - от понеделник до петък (9:00 - 18:30 ч.).
Според теб справедливо ли е да плащаш за обслужване, ако не си доволен? Разбира се, че не. А справедливо ли е някой друг да решава вместо теб, колко да заплатиш за обслужването? С Violeta имаш свободата сам да решаваш дали и колко да заплатиш за обслужването като комплимент, ако си доволен. Невероятно е, нали? ДА, може и да не заплащаш нищо. Важното за нас е да си удовлетворен!
Много е лесно ;) Само поставяш отметка пред текста във формата за кандидатстване „Искам VIP обслужване и свобода да решавам дали и колко да заплащам от неговата цена според степента ми на удовлетвореност.“.
Ние не сме привърженици на бумащината. Без хартиени договори и посещение в офис, всичко се случва онлайн. Приготви си само лична карта и номера на банковата си сметка. Ние ще свършим останалото. Ако имаш вече регистриран профил на my.violeta.bg, даже и това няма да ти трябва.
- Ако за първи път искаш да кандидатстваш за пари от Violeta, то присъедини се към нас, като се регистрираш и си създадеш профил от тук. След като вече си в своя профил, то може да изпратиш искане за заем. Няма да ти отнеме повече от 10 мин.
- Ако пък вече си се присъединил към нас, то просто влез в профила си и заяви нова сума. Толкова е лесно.
За да сме сигурни, че наистина ти си човекът, с когото общуваме и за да отговорим на всички законови изисквания.
За да сме сигурни, че именно ти използваш личната си карта, а не си жертва на измама или откраднати лични документи. Сигурността е наш приоритет.
Когато кандидатстваш за пари в работно време, ще ти отговорим до няколко часа. Стандартното ни работно време е от понеделник до петък (10:00 - 17:30 ч.).
За находчивите, избрали VIP обслужване, работим в по-широк диапазон от време - от понеделник до петък (9:00 - 18:30 ч.) и разглеждаме заявките им с приоритет.
Ние ще преведем парите по твоята банкова или платежна сметка най-много до 24 работни часа. Ако си направил заявката си към нас след работно време или в неработен ден, то е важно да вземеш това под внимание, защото тези 24 работни часа, ще започнат да текат от 11 часа на първия работен ден, следващ деня на направената заявка за усвояване.
Няма да те караме да се разкарваш, нито да се редиш на опашки. Направо ще преведем парите по твоята банкова или платежна сметка.
Не. Няма нужда да си усложняваш живота. Подписваш договор само веднъж. След това една година многократно можеш да теглиш пари до размера на кредитния ти лимит.
За нас е достатъчно да плащаш на всеки 30 дни. Не изискваме да плащаш по-често, но ако ти искаш да правиш това - имаш тази възможност.
На всеки 30 дни минималното плащане, което следва да направиш, е в размера на текущо дължимото. Дали към него да прибавиш част от главницата и комплимент за удовлетвореност от обслужването, решаваш ти ;) Текущото дължимо включва в себе си лихва, такса за фиксирана лихва, неустойки (ако има начислени такива). То може да включва още законна лихва и такса за забава, но само ако плащането е извършено след изтичане на съответния тридесетдневен период.
В твоя личен профил в my.violeta.bg ще намериш информация за размера на текущо дължимото. То показва колко е минималното плащане, което следва на направиш.
Ние не изискваме от теб с плащанията на 30 дни да покриваш усвоената главница. Може да върнеш главницата по всяко време, но крайният срок за нейното връщане е с изтичането на едногодишния срок на договора.
Разбира се! Ако нямаш възможност да върнеш цялата главница наведнъж, може да правиш това на части. Ти си знаеш кое е по-удобното за теб. Ние не искаме да те ограничаваме.
- От своя профил в my.violeta.bg чрез дебитна или кредитна карта MasterCard, Maestro или VISA
- По банков път на следната сметка в УниКредитБулбанк IBAN:BG46UNCR70001520684441; BIC:UNCRBGSF
Ние разбираме, че си направил плащане, едва когато парите достигнат до нас. Ето защо е добре да си предвидиш колко време ще се забави банковия превод. Така ще си спестиш допълнителните начисления, които ще се активират при забавено плащане по кредита ти.
Ще започне да се начислява законна лихва за забава. Например, да предположим, че твоята дата за плащане е била на 30-ти април, но ти не си платил. От 1-ви май започва да се начислява законна лихва за забава. Става 4-ти май и ти все още не си направил плащане. От 5-ти май ще започнат да се начисляват разходи за събиране - 0.50 лв. на ден. Разбира се, тези начисления се правят само до деня, в който ти платиш текущите си задължения.
Същото, което би станало и ако вземеш пари от приятел с обещанието да му ги върнеш до определена дата, а след това го подведеш и то повече от веднъж. Ще спрем да ти даваме пари, докато не платиш поне текущото си задължение.
Накратко, за да сме сигурни, че това наистина си ти. Нали не би искал някой да има възможност да злоупотреби с твоите данни? При това профилът във Violeta ти дава много екстри. Например следващия път, когато искаш пари, няма да ти се налага отново да попълваш данните си. По всяко време ще имаш достъп до документите. Няма да е нужно да помниш датата за плащане, защото винаги ще може да я провериш в профила си. Профилът ти осигурява тези възможности и още други неща, които ще ти спестят време и усилия.
Да. Погрижили сме се. Сайтът ни е защитен с най-модерната Geo Trust технология. Освен това, ние обработваме данните ти при стриктно спазване разпоредбите на Закона за защита на личните данни и Общия регламент за защита на личните данни (GDPR).
Може да направиш това тук или преди да кандидатстваш за кредитна линия Violeta, като последваш линка „Запознат съм с информационните права“.
Винаги, когато имаш нужда от повече информация по твоя кредит, или имаш въпроси, може да се свържеш с нас на info@violeta.bg или 0700 70 505 (без допълнително таксуване) и ние ще ти съдействаме.
Имаш право да се обърнеш за съдействие и към Комисията за защита на потребителите, като контролен орган по спазване на Закона за потребителския кредит, на адрес гр. София, ул. „Врабча“ № 1, ет. 3, 4 и 5, телефон 0700 111 22, е-mail: info@kzp.bg, website: http://www.kzp.bg
България, като част от ЕС, предоставя възможност за извънсъдебно алтернативно решаване на спорове посредством помирителни комисии. Като потребител имаш възможност да ползваш Европейската платформа за онлайн решаване на спорове (ОРС) / http://ec.europa.eu/odr / - единен портал за достъп, който позволява на потребителите и търговците в ЕС да уреждат споровете си, свързани с предоставяне на услуги от разстояние. Връзка към интернет страницата на Европейската комисия с консолидирания списък на признатите органи за АРС на държавите - членки на Европейския съюз: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.adr.show
Цялата комуникация с нас, включително документите за кредитна линия Violeta, са на български език.
1. При заявен интерес от Потребител за получаване на потребителски кредит, на същия се предоставя Стандартен европейски формуляр (СЕФ), посочващ всички условия по бъдещия паричен заем. Потребителят се запознава с всички параметри и условия, включително необходимостта от предоставяне на обезпечение и на какви изисквания следва да отговаря, след което потребителят взема решение дали да кандидатства за получаването на заем;
2. Потребителят се запознава с Тарифата на „Вива кредит“ АД;
3. Потребителят може да кандидатства:
3.1. онлайн на сайта на Дружеството – www.my.violeta.bg, където си създава профил и попълва формата за кандидатстване за отпускане на паричен заем,
3.2. чрез обаждане по телефона или
3.3. чрез попълване на заявка чрез партньорски панел -partner.violeta.bg.
4. Редът за кандидастване и сключване на договор от разстояние е уреден в „ОБЩИ УСЛОВИЯ ПРИЛОЖИМИ КЪМ ДОГОВОРИ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ФИНАНСОВИ УСЛУГИ ОТ РАЗСТОЯНИЕ“, находящи се на www.my.violeta.bg. Потребителят предоставя заверено копие от личната си карта и се запознава и съгласява с информацинните права на субекта на данните;
5. След попълване на формата за кандидатстване за договор за паричен заем, от „Вива кредит“ АД се извършва оценка на кредитоспособността на потребителя;
6. След извършване на оценка на кредитоспособността, Дружеството взема мотивирано решение дали да бъде отпусната заемна сума и в какъв размер;
7. Дружеството уведомява потребителя за взетото решение;
8. В случай на одобрение на предложението, потребителят сключва с „Вива кредит“ АД договор за паричен заем и получава заемната сума посредством избрания от него начин.
9. Кредитополучателят може да усвоява средствата по договора за паричен заем еднократно или многократно в рамките на одобрения кредитен лимит, като заявява всяко желана сума за усвояване чрез профила си, регистриран в www.my.violeta.bg с натискане на бутона „Изпрати“.
10. Плащането на задълженията на Заемателя може се извърши по следните начини:
1. По банков път, по следната банкова сметка на Заемодателя – „Уникредит Булбанк“ АД, IBAN:BG46UNCR70001520684441;BIC:UNCRBGSF Уникредит Булбанк. Като основание за превода в платежното нареждане се посочва номерът на договора за паричен заем, посочен по-горе или ЕГН на Заемателя.
2. С платежна карта /дебитна или кредитна/ MasterCard, Maestro или VISA през потребителския си профил на сайта на Кредитодателя. Плащането с дебитна или кредитна карта се извършва чрез виртуален ПОС терминал на „Айкарт“ АД, ЕИК 175325806, партньор на „ВИВА КРЕДИТ“ АД, като самото плащане се обслужва изцяло от авторизационния център на „Айкарт“ АД. Въведените картови данни се обработват единствено от „Айкарт“ АД, но не и от „ВИВА КРЕДИТ“ АД.